Kızlar merhaba,
Bu sabah 7ye doğru kızım ağlayarak uyandı hemen yanıma aldım zaten yanımda park yatakta yatıyordu kendi yatağıma aldım biraz bezi sızıntı yapmış bezini değiştirdim üstünü değiştirdim vs. Sonra tekrar yattık fakat kızım tavana bakıyor baktığı an ağlıyor ama nasıl yani sanki o tavandan biri çocuğumu dövüyor gibi. Kafasını saklamaya çalışıyor falan bende daha fazla korkmasın diye aldım salona gittim. Şimdi öğlen uykusuna yatırıcam odaya gittik yine hemen tavana bakıyor ama tabi gündüz olduğu için gece ki kadar korkmasa da korkuyor. Daha önce böyle bir sorun yaşamadım. Yaşayan ve durumu izah edebilecek biri var mıdır?