Arkadaslar bebegim oldu 5 günlük 2 yaşındada bi kızım var plansız bi gebelikti allaha şükür sağ salim kucağıma aldım çok şükrediyorum ama kızım çok agresifleşti bana hiç gelmiyor bana çok düşkündü şuan beni istemiyor kardeşime anneme anne diyor bana sen git seni sevmiyorum kucağına aldın falann yaptı ilk gün sonra düzeldi biraz ama hala bana karşı çok soğuk vicdan azabı çekiyorum çok üzülüyorum ona karşı eskisi gibi ilgilenemeyeceğimi düsünüyorum lohusalıgın verdiği duygusallıkts var biraz ama sizce zaman içinde düzelir mi bu durum 2 cocugumada yetebilir miyim lütfen biraz tecrubelerinize ihtiyacım var:(