hazale966 ben de sadece mustela ve ecowel kullandım. Şuan 9aylık 2.mustelamız bitti çok bereketli üstelik vücuduna da haftada bir kez ovalıyorum süngeri ile. Kızımın saçı nerdeyse hiç dökülmedi. Ecowel sadece kremi ile hediye gelmişti bize. Kulkandık hatta ben az bşy kalmıştı yüz yıkama jeli olarak kullandım ecoweli ama, gözümü yakmamıştı. Bıze organik ürünler satan bi dükkandan gelmişti hediye. Siz nerden aldınız sahte olabilir mi çünkü benim internetten aldığım green clean çamaşır deterjanı sahte gibiydi trendyol dan sipariş etmiştim