Doktorum hamazinc kremi 4 aylık kızımın özel bölgesine sürmem için vermişti pişiği vs geçsin diye.. Ama son 1 haftadır vücudunda da isilik tarzı şeyler olmaya başladı.. Annelerimiz etlik diyor buna çocuk geliştikçe çıkar sönermiş önemli bişey değil diyorlar.. Peki ben bu kremi vücuda sürsem olur mu sönsünler diye??