eyberenimo Emzik gaz sancılarına çok iyi geliyor diye okumuştum bir yerde. Emzikten dolayı nefessiz kalacağını düşünmüyorum. Yani nasıl burnunu kapatacak ki, hayal bile edemedim.
Allah emziği icat edenden razı olsun, büyük kurtarıcı 😂 Hem susturucu, hem de uykuya geçişini kolaylaştırıyor. Tabi sonrasında bıraktırmak da ayrı bir problem ama bakalım, şimdilik o aşamayı düşünmek istemiyorum 😂