Olric11 Açılan sünnet postlarına yazdım ama aradan çok zaman geçmiş. Bu doktora sünnete gidip memnun kalan varmı ? 2 aralıkta oğlumu götürme düşünüyorum. Kayınvalidem destek yerine ağzını burunu büktü özel diye içime kurt düşürdü.
Yorgunmom_ Olric11 canım 4 arkadasim bu doktorda yaptirdi ve çöl memnunlar 2 arkadaşımda istanbul esenyurtta bo doktorda yaptırdı onlarda memnun kalmıştı bende ya bu doktora yada o esenyurttakine gideceğim oğlum icin
Cansuuecc Olric11 5 sene önce oğlumu bu doktor da sünnet ettirdik çok ama çok memnun kaldım benden sonra 3 arkadaşıma daha önerdim biri geçen sene yaptırdı onlar da çok memnun kaldı
Olric11 Cansuuecc maşallah. Üzerimde öyle bir yük varki 😞 herkes sünnet olmasını istiyor ama kimse ön ayak olmak istemiyor doktor önermiyor. Bugün kayınvalideme sinir oldum ağız bükmeler hı hı konuşmalar. Hani bir şey olursa sen yaptın demek için🤦♀️ suan ailemin hepsi bu durumda bir haftadır kafayı yiycem
Cansuuecc Olric11 büyük bir güvenle gidebilirsiniz aradan 5 sene geçti hala mesaj atsam cevap verir doktor bey ben çok çok memnun kaldım hem çabuk iyileşiyor hem de pansuman dikiş vb şeylerle ugrasmiyorsunuz