Deletedmom_216 ozzzlm06 valla ben emzirdigim icin sut kesesine bisi olir diue yatamasim bi 3 ay felan. Ama sonra bol bol yattim valla en rahat yatis sekli 😂🤦🏻♀️
sengulkara Deletedmom_216 ne zmn yan yattiniz peki 16 gün oldu dün deniyim dedim felaket acıdı geri sırtüstü yattim
Deletedmom_216 sengulkara ay calla ben yan yattigimda daha cok rahst ediyodum. Dikislerim hareket ettgince acidigi icin yan yatip battaniyeye iyice sarilip uyuyorum cok rahat oluyodu. Ben en basidnan basladim oyle yatmaya sizde keske oyle yatsaydiniz belki oyle alisirdiniz