Kızlar yardıma ihtiyacım var bana fikir verir misinizz
Şöyle anlatayim kizim 21 aylik oğlum da 4 aylık ikisini de emziriyorum. Oğlum doğmadan önce gece emerek uyutmayi kesmiştim uyandığında sütte vermiyordum ta kiii köpek dişleri çıkana kadar 🫠 iştahı kesildiği için gece acıkınca dayanamayıp emzirdim 🙄 şimdi de gece uyandığında memeeeeee diye ağlıyor vermeyince başka bı şey teklif edince çığlık çığlığa bağırıyo nasıl bı çözüm önerirsiniz
Gün içinde emerken ablalar büyüdüğü için yemek yerler meme emmezler diye başladım konuşmaya 2 yaşına kadar vazgeçer herhalde komple. Kardeşini görecek tabii nasıl olur orası sıkıntılı 🙂↔️