2 haftayı geçti bi kaşık birşey yediremiyorum 4 öğün hazırlıyorum ve hepsi çöpe gidiyor meyve zaten çok sevmiyor sadece avokado muz kefirle karıştırıyorum onu yerse yiyordu çorba falan asla içiremiyorum kaşık reddi olabilir diye düşündüm bu sefer önüne koyuyorum arkamı donmeden hepsi yerlerde oluyor asla ağzına birsey atmıyor ne yapacağım yoruldum yaptığım şeylerin emeğini de geçtim bi kaşık yese bile razıyım