tinna merhaba, dikkatimi çekti de sormak istedim. Benim de kortizonlu iğne olmam gerekiyor da, emzirdiğim için olmakla olmamak arasında kaldım. Siz ne için kullanıyorsunuz kortizonu? Doktorum bana sıkıntı olmaz emzirmeye engel değil dedi ama kaç gün oldu hala olmadım iğneyi