eylemm09 Kızlar bebeğim üç aylık elleri sürekli ağzında ve salyaları akıyor ellerini tanımaya çalışıyor bunu biliyorum ama Salya akması diş çıkarma belirtisi mi acaba diş çıkarmak için biraz erken değil mi Daha henüz nesnelere uzanamıyor eline bir şey verdiğimde oynayamıyor çıngırak falan ben tutturmaya çalışıyorum ama yok olmuyor diş kaşıyıcı da almadım o yüzden
ngold eylemm09 benim kızımda 3-4aylıkken çok fazlaydı suan 6aylık olmak üzere biraz azalmaya başladı diş belirtisi değil malesef salyalanma
tazeanne_- eylemm09 oğlumdada aynı durumu yaşıyoruz hatta bu yüzden araştırdım elimi ağzına götürdüğü için ağız suyu üretimi fazla olduğundan oluyormuş
Mys30 eylemm09 diş için erken olabilir ama kasintisi için erken değil kızım 4 aylikti doktorlar çıkarmak üzere diyordu ama kızım 11 aylikken çıkardı kac ay sancısını çekti
beybiliko eylemm09 kızımda 3.ayda salyalanma başlamıştı, sürekli önlük taktım bir müddet, ilk dişini ise 8. ayda ancak çıkardı, salyalanma sadece diş belirtisi olmuyor bazen, dişlerin oluşum sürecinde de oluyor