kizim 9 aylik ise baslycgm anck biberon almiyor her mamayi denedim yok boberona Sütünü koyup vermeyi denedim yine içmedi hiçbir şekilde biberonu almıyor ben yokken bu çocuk nasıl beslenecek ayrıca gece nöbetlerim var 24 saat boyunca evde olmayacağım bunun yanında gündüz beslenmelerinde de ekstra bir iştah azalması var yeni hiçbir etki daha yediremiyorum sadece azar azar beni emiyor o kadar bana tavsiyede. bulunabilecek anneler var mı