annesininkurabiyesi Kızlar merhaba 💕 mutfak dolaplarını ne ile temizleyim . İnanılmaz iz ve leke kalıyor , dağınıklık için kusura bakmayın dolaplarım böyle. Çamaşır suyu kullanmak istemiyorum rengine zarar verir diye öneriniz nedir ?
Mnli annesininkurabiyesi beze sarı güç sıkıp küçük bir alanda deneyin memnun kalırsanız onunla bize gelen ablalar bulaşık deterjanlı sıcak su da yapıyor yağları çözüyor diye
ngold annesininkurabiyesi beyaz sabunla sıcak su yap sil amonyaklı olan bütün temizleyiciler sarartır dolaplarını 🥲
entiqe annesininkurabiyesi sarartdı bende leke bıraktı dolapta sadece sıvı bulaşık deterjanını ıslak beze sıkıp öyle sildim tertemiz oldu üzerındende temiz bezle silip kuruladım
annesininkurabiyesi zehrababy öyle mi diyorsun 😄 sileceğim birde temiz suyla durulama yapayım mı yoksa kuru bezle mi durulama yapayım
zehrababy annesininkurabiyesi ben öyle siliyorum dolaplarımı hem yağlar çıkıyor hem parlıyor sildikten sonra ister direkt kurula ister nemli bezle durula o sana kalmış
smay annesininkurabiyesi kız bunun neresi dağınık 😂 sen birde bizimkini gör. Neyse ben sprey şişelerine bulaşık deterjanı faire koyuyorum sonra biraz sıcak su calkalayip siliyorum güzel oluyor.
Snp57asel annesininkurabiyesi hiç bisey kullanmadan duru suyla sil iz ve lekeden korkuyorsan benim dolaplarimda beyaz asperox sarı güç kullanıyorum doğrudan sıkıyorum hiç bisey olmadi bu zamana kadar bayadan beride kullanıyorum veya beyaz sirkede kullanabilirsin
annesininkurabiyesi Snp57asel ben yeni yaptırdım canım dolaplarımı hiç beyaz dolap kullanmadım , zamanla sararma yapar ded yapan adam kimyasal kullanma dedi
zeynepinannesi1302 annesininkurabiyesi merhaba ben sıcak suyu cifle karıştırıyorum süngerin yumuşak tarafıyla siliyorum ardından ıslak bezle duruluyorum tertemiz oluyor :)) bu dolap biraz zor kullanmak :)