Beybisii_ Kızlar kullanirken mi adet oldunuz bittikten sonra mı bittikten sonraysa kaç gün sonra adet oldunuz
Ayseeem34 Ben progestan kullandim canım 3 gün icmem yetti 3 gün sonunda adet oldum doktorum verdi ama yinede bir sağlık ocağınada danış
Beybisii_ Ayseeem34 duphaston işte progesteron oda ama bitti kutu 4gun geçti biteli hala gelmedi adetim 3aylik iğne vurulmustum kesti adetimi o yüzden yazmıştı Dr
Beybisii_ Premseskolar bana duphaston verdi Dr aylık iğne kullandım kesti adetimi Dr onu yazdı biteli 4gün oldu hala gelmedi