Ceycey001 bizde doğdu doğalı yalnızca uyku zamanı emiyorduk. Hatta kaybedip uykusu bölünmesin diye 2 tane koyuyordum uykusunda bile çıkartıp değiştiriyordu 🥲 ama tabi bu süreç birazcık meşakatli bizim içinde onun içinde. Bu gece uyku arkadaşını aldım yanından onunla uyutmadım sürekli uyanıp ağlayıp geri uyudu yüksek ihtimal onu aradı emdiği için. Başka bir uyku arkadaşı koydum o sabah kuruydu umarım bu süreci böyle atlatırız.
Bırakma sürecimiz şu şekilde ilerledi burnu tıkandı hasta oldu, tıkalı burunla ememeyince ağlama krizleri meydana geldi bende aldım yatağından bir gün dayanınca ertesi gün tamamen her yerden kaldırdım yan komşunun oğlu var ufak ona verdim sen abi oldun dedim kabullendi sanıyordum ama yerini başka şeyle doldurmuş çoktan 😂
Eşinizin sizeen habersiz böyle bir şey yapması çok üzücü olmuş. Kıyamıyor yüksek ihtimal bizde kıyamıyoruz ama diş sağlığı için çok önemli 2 yaştan sonra emmemesi. Umarım bir çözüm buluruz