Tontisalya Kızlar 5 aylık bebeğim var emziriyorum kızım 2 yaşını geçti onu gördükçe kıskanıp emmek istiyor benim durumumda olanlar varsa yazabilir mi
Hiilyuss Tontisalya benim oglum 18 kızım 4 aylık oglum gelmek istediğinde farklı bir sey sundum. Örnek biberona bisiy koyup hafi sen bunu iç kardeşin de emsin gibi yanasmadı hiç
Yildiz42 Tontisalya bende merak ediyorum bu durumu 🤷♀️Kzım 1 yaşına yeni girdi 2 ay sonra doğumum var nasıl olacak bilmiyorum memeye çok düşkün kesmek de istemiyorum doktorum bir emzirebilriisn dedi ama ya sütüm yetmezse
Tontisalya Hiilyuss kızım kıskanıyor kardeşini o emerken hamile kaldım sütten kesilmişti şimdi aynı anda emiyorlar çok zorlanıyorum napcağımı şaşırdım biberon reddediyor
kubra5461 Tandem emzirme yapabilirsiniz önce küçük olanı emzirip sonra büyük olanı emzirebilirsiniz sütünüz de azalma olmadığını hatta süt İçin arz talep olduğu İçin daha da arttığını duymuştum
Hiilyuss Tontisalya hiç geri döndürmeyecektiniz ben de maalesef sütten kesmistim içim çok acıdı sütüm de var emsin simdi fiye hep içimden geçirdim ama eşim sakın baş edemezsin dedi 🥲
Tontisalya Yildiz42 aslında ne kadar fazla emerlerse okadar süt artıyor ama bu süreçte yıpranan biz oluyoruz ben artık yoruluyorum bi süre sonra benim kızım 2 buçuk yaşına girecek artık kesmek istiyorum ama kardeşi emdiğini görünce başa sarıyoruz
Tontisalya Hiilyuss evet orda yaptım hatayı beni yönlendirmeyide bilemedi etrafımdakiler Şimdi zorluğunu çekiyorum maalesef hayırlısı