jtulub Tırnak içerisinde yazdığın yazının hiç birini ben yazmadım tamamen sizin uyudurup kendinizce yazmanız. Gülüyorum hatta şuan😂. Duyar kasacak en son insanım sadece siz bebelac’ı diğer mamalardan öteliyorsunuz bi kenara resmen sırf 100-200 eksik diye diğerlerinden. Çocuğumuz hangisini severse onu kullanır. Hipp i sevseydi onu alırdık 4 güne bir farketmez pahalısı ucuzu.. Sadece sizin konuşma tarzınız ve konuyu çektiğiniz yer çok yanlış. Neyse daha fazla konuşmak istemiyorum. Yazmazsanız sevinirim. Yazarsanızda siz bilirsiniz cevap vermicem daha fazla