kızlar nasıl giydireceğimi nasıl uyutacagımı bilmiyorum artık zıbın ve alt üst takım giydiriyorum sadece onunla bile terliyo geceleri kundak yapmadan uyutamıyorum zıbın bide altlık oluyo üzerinde yarım kundak yapıp üzerine de ince battaniye örtüyorum emzirmek icin kaldırdıgımda sırtı ıpıslak oluyo aynı odada biz esimle soba ve kalın battaniyetle yatıyoruz battaniyeyi de kafamıza kadar cekicez nerdeyse havalar birkaç gündür o kadar soguk yani bu aylarda olan anneler nasl giydiriyorsunuz cocugu