Sanırım doğum yaoan her kadının sonu bu sezeryan doğum yaptım doğumdan 1 ay sonra falan bir kabız oldum afedersiniz tolette taş çıkarıyordum sanki öyle felâket bişey basur zannettim bir süre idare etmeye çalıştım toletten sonra 2-3 saat çektiğim ağrı artık 11-12 saate çıkınca dayanamamaya başladım doktora gittim çatlak var dedi duphalac şurup verdi bı işe yaramadı krem verdi onlarda bı işe yaramadı elinden geldiğince sıcak suya otur dedi bebek var bide huysuz sadece toletten sonra oturabiliyodum fırsat bukirsa beş dakka toletten önce 10-15 dakka toletten sonra sanırım o fayda etti iki seferdir ağrım olmuyo kabızlığım da geçti ama başlarda neler yaptım neler zeytin yağı içtim çatlağıma sürdüm kuru üzüm kuru kayısı yedim hosaflarini içtim banamisin dememisti tavsiyem sıcak suya muhakkak elinizden geldiğince oturun ve biraz da zamana bırakın zaten sıcak suya oturunca ağrınız olmuyo