barisvezeynosmom Kızım 1yaşında bikaç gündür geçmeyen pişik şikayeti var. Özel bölgesi kıpkırmızı sudocrem vazelin pudra işe yaramıyor.bormalde pişik olsa sudocrem sürerdim bi sonraki bez değişiminde geçmiş olurdu şimdi be yapsam işe yaramıyor deli olcam yardım edin nolur
merveliva48 barisvezeynosmom mwrhaba benm kizimda 16. Aylik 12 aylikken ozel bolgesi cok pisik olurdu doktor bi recete karisimla trosyd u vermişti baya işe yaramisti imkanın varsa trosyd u al sür toparlatiyor baya
girlmomm barisvezeynosmom bizimde ilk kez oldu panetan sabunla sabah akşam poposunh yıkadım mutlaka sabunla yıkayın sizde sabah akşam söndürüyor ve penaten krem kullandım birde hamazing
barisvezeynosmom larindidems hayır kullanmasam,fito. Ve hirudoid vardı evde onlardan denedim biraz hafifledi gibi oluyo sonra yine aynı 🤦🏻♀️ hametan etkiliyse alayım hemen
larindidems barisvezeynosmom ben faydasını gördüm kremin umarım sizde görürsünüz kantaron yağı da deneyebilirsiniz evde varsa
larindidems merveliva48 o krem kortizonlu dimi hemetanla geçmezse bize kortizonlu krem verecektik doktor
barisvezeynosmom merveliva48 teşekkür ederim deneyeceğim mutlaka inşallah faydasını görürüz. Mesela bu sabah baya hafiflemiş gibiydi biraz önce yine kıpkırmızı olmuş 🤦🏻♀️
Aysenurasya2419- Mavi hametan ve Arko krem tüp olanlardan kullandım bir kaç sürmemde inanılmaz etkisini görmüştüm, bizim pişiğimiz kanamalı olmasına rağmen harika toparlamıştı denemenizi tavsiye ederim.
barisvezeynosmom Aysenurasya2419- sanırım herkesin uyguladığı farklı bir yöntem ve ilaç var şimdiye kadar denediklerin olumlu sonuç vermedi yanlara doğru kızarıklık arttı sanki yara gibi kuruluk oluştu kafayı yicemm 🤦🏻♀️ yarın doktora gideceğim bakalım ne diyecek , aynı zamanda bu söylediklerinizde dikkate alacağım çok teşekkürler inşallah ir fayda görürüz artık🥹
barisvezeynosmom girlmomm Aysenurasya2419- sanırım herkesin uyguladığı farklı bir yöntem ve ilaç var şimdiye kadar denediklerin olumlu sonuç vermedi yanlara doğru kızarıklık arttı sanki yara gibi kuruluk oluştu kafayı yicemm 🤦🏻♀️ yarın doktora gideceğim bakalım ne diyecek , aynı zamanda bu söylediklerinizde dikkate alacağım çok teşekkürler inşallah ir fayda görürüz artık🥹
larindidems Bakbenanneoldum onu hiç bilmiyorum ya ben eczaneden aldım üzerinde sadece kantaron yağı yazıyordu