TospikEmirr şöyle aslında 1, 1,5 saatte acıkıyodu öyle olunca hem kendi çok zorlanıyordu sindirmekte hem de uyuyamıyordu. Aralarını biraz 2-2,5 saat olacak şekilde açıp son sütünü 10- 11 de verecek şekilde ayarladım ve alışkanlık kazandı. Yani bebeğimi aç bırakmadım özellikle hanımefendi doktor kontrolünde yaptığım bi uygulamaydı hatta uykı eğitimi diyebiliriz. buraya da öneri niteliğinde yazıyorum:)