Bebeğim hastaydı. Arkasına 2 yaş sendromu belirtileri gittikçe ağır bir hal almaya başladı. Uyutamıyorum. Benimle iletişim kurmakta zorlanıyor. Benden istediğini yapmadığım için sürekli babasına gidiyor. Vuruyor. Nasıl bir tavır takinacagimi şaşırdım. Sınırları korumak istiyorum ama mümkün olmuyor istediğini yaptırana kadar hunharca ağlıyor. Aynı şeyleri yaşayan var mı. Beni sürekli kendinden uzaklaştırıyor. Ne yapmam gerek artık bilmiyorum. Bir süre sonra normale döner mi hep mi boyle devam edecek. Gerçekten çok yoruldum