busragunesm Kapalı ameliyat olacak korkmuyorum tel düşündüğüm 1 yaşındaki kızımdan ayrı kalacak olmam. Onsuz 1 saat dayanamazken şimdi nasıl geçecek bu süreç bilmiyorum. 1 ay kucağına alamazsın falan diyorlar çok üzülüyorum öyle bir içimi dökmek istedim
Hulyaaa busragunesm geçmiş olsun canım belirtilerin neydi. Ben de kendimden şüpheleniyorum belirtiler safra taşı gibi duruyor. 5 aralikda randevum.var bakalım ne cikcak
buseie busragunesm kuçak işi nasıl olur bilmem ama ben de oldum kapalı çok basit bir ameliyat 1 haftaya normal hayata dönüyorsun korkma
busragunesm buseie sizin de ilk günler batma hissi falan çok oluyor muydu bugün 2. Günüm oturup kalkarken çok batıyor
busragunesm buseie birde siz sürekli yattınız mı bebeğim hiç durmuyor evdekilerle otur kalk çok yapıyorum acaba korse mi taksam
buseie busragunesm yok bende ince ince sızlama vardı içimde yani sonra geçti 1 hafta sonra gayet iyiydim tabi korktuğum için acımasından 1 ay hep dikkat ettim kendime ağrı kesici vermiştir doktorunuz düzenli kullanın parol içiyorsanız 2 tane atın arada bence
buseie busragunesm bence korse takmayın o acıya ya da batmaya fayda etmez diye düşünüyorum zaten sıktığı için daha çok can acıtabilir çok otur kalk yapmamaya çalışın mümkünse çocuğu sizin kucağınıza verip alsınlar ne kadarlık çocuğunuz bilmiyorum ama yada oturduğunuz yattığınız yerden ilgilenmeye çalışın