prensesinannesi41 benim kızımında sağ ayak orta parmağı o şekilde altta kalıyor doğduğundan beri 6-7 doktora sordum anne karnında duruş pozisyonundan kaynaklı yürümesine falan engel değil demişlerdii devlet hastanesinde ki bir doktor görünüm olarak rahatsız hissedersen çocuk cerraha gidip bant tarzı birşey takılıp 3-6 ay kalıp çıkarıyorlar ama böyle kalmasıda gelişimsel bir sıkıntı yok demişti bende öyleyse yoktan yere eziyete gerek yok demiştim öylece duruyor 😁