17,5 aylığız ek gıdaya başladığımızdan beri su içme alışkanlığını öğretemedim bir türlü sevdiremedim bir iki ufak yudumun dışında su içmeyi sevmiyor ne suluklar aldım yok . Karadut özü aldım suyla karıştırıp içiriyorum onu çok seviyor mesela ya da kefir ayran olsun bayıla bayıla içer . Mama konusuna gelecek olursam önceden mamadan su ihtiyacını alıyor diye endişelenmiyordum çok ya da emzirdiğim zamanlarda öyle ama şimdi günde 2 kere mama veriyorum 90 cc yani çok az bir su giriyor vücuduna nasıl sevdireceğim bilmiyorum acaba büyük bir suluk mu alsam hani kreş çocukların içtiği farklı gelir mi acaba ne bileyim