Ay kızlar diş uyku derken birde 6 ay atağı mı var ??? 1 haftadır aşırı eziyetli bir bebek haline dönüştü uyuması zaten rezalet gece 12 yi buluyor bu süreçte . Birde sürekli yanında istiyor tuvalete gidiyorum bi bağırış çağırış yemek yemek için hazırlayım bari güç gelsin diyorum yine bir bağırış . Sanki dayak yemiş öyle bir ağlama . Çok yoruldum kendime hiç vaktim yok temel ihtiyaçlarımı bile karşılamak bu kadar zor olmamalıydı . Bebeğimi çok çok seviyorum ama bu atak haftaları beni bitiriyor . Yorgun ve desteksiz olmak sinirlerimi zirveye taşıyor resmen . Ona yansıtmamaya çalışıyorum ama çok yoruldum