Sevgili anneler merhabalar ilk bebeğim doğduğu ilk zamanlar meme ucum çok büyük olmadığı için tutmakta zorlanıyordu hemşireler silikon göğüs ucu önerdiler şimdi de ona alıştı o olmadan emmiyor benim gibi olanlar var mı varsa bıraktırmayı başardınız mı acaba