Bebeğim 50 günlük ben kulak ve boğaz ağrısı yaşadım geçti benim ki ama bebeğime geçti çok fazla gazı vardı doktora götürdük çok fazla ağladı sesi de gittti ama hastalıktan mı gittti ağlamaktan mı bilemedim :( şimdi de sürekli temizliyorum burnunu serumla sesi gitti doktor ateş olursa getir. Demişti ama ne yapmalıyım sizce ilerler mi acaba ciğere inmesin diyenler de var kaç günde geçer acaba bilenler içimi rahatlatsın çok modum düşük ve moralim bozuk iştahsızlık da var