oyaaksoy çok geçmiş olsun öncelikle 17 aylık kızımda bir anda tek noktaya odaklandı sonra kasıldı gözleri arkaya kaydı 1,5 dklık bir nöbetten sonra gevşeyip derin uykuya daldı doktora götürdüm mr temiz eegsi maalesefki bozuktu hemen keppra başlatıldı sonra nöbetleri arttı bir günde 3 nöbet geçirdi 3 ay içinde toplam 10 nöbet geçirdi anlayacağınız en sonuncusunda bir günde 3 nöbet geçirince tekrar doktora gittik luminettan diye bi ilaç başlattı o ilacın üzerine nöbetler bitti çok şükür 2 yaşına kadar kullanacaz luminettanı kontrolümüz var kontrole gelince kepprayı kesecem dedi epilepsi ilaçlarının içinde en masumu keppra ama dozunu artırmasına rağmen kızıma etki etmedi inşallah size etki eder bizim nöbet olayımız kafasını çarpmasıyla ortaya çıktı ve soğuk nöbetti bir anda sebebi yokken nöbet geçiriyordu ilaçlarıda sabah akşam kullanıyoruz