Gizemabc Merhaba hanimlar, dunden beri korse arastirmasi yapiyordum belim 78 cm s mi alsam m mi alsam dedim artik siparis vereyim diye siteye girdim. 250 liradan 176ya dusmus. S beden siparis ettik, insallah icine girebilirim🤷 ilgilenenlere duyrulur.
Gamzeli2206 Gizemabc ürün bilgilerinde 78 cm ye karşılık gelen M beden ama şimdi bende kararsız kaldım M mi S mi diye
gurufasulyam2 Gizemabc ya valla gereksizz . Ben dogum yaptigmdan beri atkiyla sariyorum iyice sıkıyorum. Simdi goren şokk 40 im cikmadi daha kucukuck gobek kaldi
Sndzkbr Gizemabc bende almayı düşünüyorum da termal tayt mı yoksa korse tayt mı almalıyım kalçamı bacaklarımı az bi göbeğim var onun erimesini sıklaşmadınız istiyorum ?
Gizemabc Gamzeli2206 evet 75+ M beden oluyormus; ama olcum alt sinira yakin oldugundan S siparis etrim.
Selimveasel mavi1balon 1 hafta oldu aldım düzenli takamiyorum şuan dikişlerim sizliyor ama çıkardığımda fark goruyorum karnimda kisa süre sonra eski haline dönüyor suanlik😁
Nehir06 Ben de aldim kullaniyorum ama belimde agri var kyllandigimdan beri:/ takip bel agrisi yasayan var mi baska????
2prensess Nehir06 bende de bel ağrısı çok fazla oluyor Ablam kendisine xl beden korse almış diyet yapıyorum diye bana verdi yaklaşık2 aydır kullanıyorum ama özellikle beldeki o çubuk destekli yerleri çok ağrı yapıyor en sıkı ayarında taktığım zaman 1 saat bile duramıyorum
elmaliturta Nehir06 bende de aynı şikayet var benim bel fıtığı var kordeyi takınca bel ağrısından duramıyorum kullanamadim
Gizemabc Sndzkbr bacaklarimda bana gore sorun yok. Kilo verdikce incelir diye dusunuyorum. Aslinda yandan gobegim de yok; ama kalcamin yukari dogru 2 yaninda fazlaliklarim var. Onden belim kalin. O yuzden korse tercih ettim
Kis123 Ben Doğum yapalı 6 ay oldu bu zamana kadar hiç bişey kullanmadım sarmadım 😕 göbeğim öylece duruyor çok sinirim bozuluyor millet hamile sanıyor 😒 şimdiden sonra kullansam fayda eder mi acaba ya illa Doğumdan sonra mı kullanmak gerekir ? 😬
Nehir06 2prensess ben 72 kiloyum ve xl aldim en gevsek ayarda takmama ragmen bel agrisindan öluyorum takmadigim zaman agri olmuyor o yuzden devamli takamiyorum:(
Cagansen Gizemabc merhaba hangi site acaba link paylaşmanız mümkün mü? Birde siz hangi çeşit korseden aldınız?
Cagansen Gizemabc bende almayı düşünüyorum fakat müşteri temsilcisinin önerisini bekliyorum 😊normal Doğum yaptım 40 gün oldu geç kalmış sayılmam inlallah karnım indi ama çok gevşek eşim jöle gibi dedi geçen gün hemen önlemini almam gerekiyor sanırım 😅
Gizemabc Cagansen rica ederim😊 sizin bel olcunuz kac? Ben musteri temsilcisine danistigimda isterseniz m alin baktiniz kolay oldu iade edip s alirsiniz ya da tam tersi dedi. Cok tatmin olmadim. Bildigimi yaptim. Bir de 78 cmi aksam yemekten sonra olmustun. Sabah kahvalti_ogle yemegi arasi olctum 75-76 cikti. Siz de bir bakin