ilbeyosman Kızlar bir aylık oğluma kundak yapmadım sürekli bacaklarını kendine toplayarak yatar düz tuttuğumda bacaklar dümdüz olmuyo bu normalmi yani diz kapağının altı yere değmiyo demek istediğim bu normalmi sizdede öylemi lütfen bilgilendirin