Bebeğim 13 aylık. Ateşi bar 39 dereceye kadar çıkıyor. Pedifen veriyorum ama ağzına değdiği an kusuyor. Kaşık ile denedim. Şırınga ile denedim. Denemediğim yöntem yok. Ya ateş düşürme yöntemi söyleyin ya da şurup içmesini sağlayacak yöntem. Buna ihtiyacım var. Yardım edin