45 günlük bi oğlum var uyku düzeni çok bozuldu 2 3 gündür beşiğinde uyumuyo emzirirken uyuya kalıyo beşiğine katınca uyanıyo sürekli emmek istiyor hatta fazla emdiği için geri kusuyo hemen napacağım bilmiyorum tecrübemde yok yani normal mi ne bilim ben mi bişe yanlış yapıyorum anlamadım önceden 3 saat aralıksız uyurdu emzirme saati gelince uyanırdı şimdi sadece kucağımda uyuyor havalar soğuk işimi bile yapamıyorum şaştım kaldım