Lre Emzirmeyi bıraktırmayı düşünüyorum memeler sağılıyor mu , yoksa hiçbirşey yapılmadan süt çekiliyor mu? Ağrılı bir süreç mi nasıl yapacağım bilmiyorum bıraktıranlar nasıl yaptınız?
Annebebekkonusu Kaçıncı ayda bırakıcaksın ne kadar emziriyosun bi anda kesersen dolu memeler ağrı yapar hatta çok sütün varsa boşaltım yapmadığın takdirde mastit olursun ama günde 2-3 kez emziren az sütün varsa hiç bişi olmaz kendi kendine biter