Avent 1 numara ile 2 numara arasında sertlik farkı var. 1 numara daha yumuşak silikondan yapılmış gibi. Sahte olabilir mi? Sizinki de öyle mi yani 2 numara daha mı sert plastik?
Bir de bebeğim 3 aylık artık 1 değil de 2 kullanmalı mıyım? 2ye geçersem meme reddi olur mu acaba memeden çok hızlı akmadığı için?