RaziyeNu Kızlar bebeğim 11 aylık bir ay önce memeyi bıraktı mama vermeye başladım umursamadım şimdi çok üzülüyorum tekrar memeye alışırmı sizce böyle birşey mümkün mü emzirmeyi çok özledimmm
Miracinannesi_ RaziyeNu emzirebilirsin tabii ki 1 ay çok uzun bir zaman değil sütün var mı bilmiyorum ama sen her fırsatta teklif et
Ardenaden RaziyeNu bnmki mamayida icmiyor 10 aylik bnmkide dunden beri emmiyordu kendini geriye atiyordu sabha karsi emzirdm guc bela cok zor ya
Sedabilen Kız ben bıraktırma derdindeyim sen verme😂 valla bıraktırmak zor hiç uğraşma bacım bence yeter Emmis 😂💖
RaziyeNu Sedabilen siz kaç aylıksınız yaa ben daha emseydi die kendi kendime üzülüyorum kızz öyle demeee😅❣️
Sedabilen RaziyeNu sana diyorum ama ben kıyamıyorum bence kesmeye 22 aylık ocakta iki yaşina giricek keseceğim bakalım memeden doğum gününden sonra 🥺
Ardenaden RaziyeNu yok dun hic emmemisti gece emdi sukur 1 kere gunduzde 2 3 kere emdinoda zorla yani az az