cLearQueen emzirmek kolay birşey gibi kalmış aklımızda fakat öyle değil. Doğumdan sonra ilk travmam o oldu. Sanıyordum ki bebek doğacak memeyi şak tutacak şakır şakır da süt akacak . 5 gün süt gelmedi, meme ucum da yoktı . Velhasıl kendinize haksızlık etmeyin, yalnız değilsiniz 🙏 yastığı yavaştan bırakıp kol altına basit bir kırlent koyarak evde de emzirmeye başlayın, zamanla daha da kolaylaşır. Silikon uçsuz denemeler yapın, benim de meme ucum yoktu silikonla emzirdim yavaş yavaş bıraktırdım . Emzirme danışmanlarından da çok fayda gören arkadaşlarım oldu tavsiye ederim