Yeni doğum yaptım on gün olacak inşallah oğlumun doğumdan beri ne uyku kaldı ne yemek yemesi
Genelde evde dışardan birileri olunca böyle olurdu ama on gündr ztn düzensiz olan uykumuz da az olan yemeğimiz de gitti
Bu normal mi
Geçici mi
Oğlum 20 aylık bu arada
Yani evde kaynanam şu anlık yardım ettiği halde yetişemiyorum hiç biseeye
Deneyimli anneler bişey deyin 😐