semraece asenauras Ay inanmıyorum şuan tek ben yaşıyorum sanıyordum sabah yaptırdık şuan inanılmaz huysuz ağlıyor çok fena emmiyor kucağımda uyuyor saatlerdir ayakta onu uyutuyorum oturunca tekrar ağlıyor ne yapabilirim
denizdeniz1 1,5 gün ateş ve huysuzluk oldu çok zor geçti geçen hafta yaptırdık biz de 2. Ay da hiç bir yan etki yaşamamıştık