Bebeğim dogdundan beri hep sağ tarafa yatmaya meyilliydi. Yastık koyarak dengelemeye çalıştım vi sağ bi sol olarak tam düzelmisti kendi haline bıraktım yine bi baktım hafif saf tarag sola göre biraz daha ezik duruyo. 4 . Aydayiz kendiliğinden zamanla düzelir mi bu şekil bozukluğu dikkat etsemde tam düzelmiş diyorm zorlamayın hangi tarafa yatarsa öyle yatsin bi bakiyoorm yine sağ taraf ezilmiş yaşayan var mı aranız da ?