Biz de 3 ay 4 günlüğüz. Aynı sizin gibi ilerliyoruz. Gece full meme. Sabah güne başlarken meme ile açılış yapıyorum. 1 saat sonra ilk mamasını veriyorum (120 cc). 2 saatte 1 mama veriyorum. Gaz çıkarmak için kaldırınca ağlıyor hemen biberonu çektiğim için, biraz dolanıp sakinleşmesini ve tokluk hissini farketmesini bekliyorum. Hala huysuz ise emziriyorum bir de. Ben mesela ilk başta bildiğimiz cam biberonlardan kullandım 2 ay boyunca, bebeğim hızlı hızlı içtiği için (ters çevirdiğin zaman mama direkt akıyordu. Bebeğim 120 ccyi 1 dakikadan kısa sürede içiyordu) doğduğunu anlamıyordu. Ağlayınca uzun uzun emziriyordum ve sonra gaz sancısı oluyor hatta çok sık kaka yapıyordu. Sonrasında Philips Avent aldım da çocuk doyduğunu anlamaya başladı. Kaka sayısı da düzene girdi.