Zefna Merhaba, 2 aylık bebeğime ek olarak golden goat keçi sütü mamasından aldım ama ilk deneme başarısız oldu. Sonraki günlerde yeniden denemeli miyim yoksa başka marka mı almalıyım. Bu konuda deneme yapanlar var mı nasıl bir yol izlemeliyim ?
Kubrabalek Zefna Bebek hemsiremiz bize aldirmamisti keçi sütlü mamaları alerjik reaksiyon gösterebilir diye
Dilbur Kabız yapıyor ben o markayı kullanmadım ama humana kullandık kabız yaptı keçi sütünden kaynaklı
duruaksoy başarısız derken bebek mi içmek istemedi, yoksa içtide bir sorun mu oldu. ben tam olarak anlayamadım.
faziletgurses mamayı mı sevmedi ki? Aptamil kullanıyorum ben tavsiye ederim bebeğim seviyor hiç sorun da yaşamadık
zhdeksm aptamilin çesitleri mi var yoksa dümdüz aptamil mi yazıyo. bende golden goat kullanıyorum ama bağısıklık için aptamil almak istiyorum. aptamilin çesitleri varsa hangisini kullanmam gerek hangisi iyidir
Zefna Çoğu kişi aptamil öneriyor. Bebeğim içmek istemedi diliyle itti, yüz ifadesi değişti ve sonunda ağladı, resmen sevmedi 🤷🏻♀️
tczehra [bilinmeyen] ishal yaptığını duymuştum bende bence başka deneyin ben aptamilden memnunum mesela