Tugbaturgut geçmiş olsun. Tavsiyem şehir hastanesi gibi kocaman hastanelere gitmemeniz. Bizim de aynı problemimiz vardı. Şehir hastanesi 2 yaşını geçmiş çocuğumu 6 ay daha bekletmek istedi o zamana inmezse bakarız duruma dediler. Annemlerin yaşadığı ilçeye çocuk doktoruna götürdüm ve erkek çocuğu bu tavsiyem bekletme bu yaştan sonra inmez dedi ve şehir hastanesi gibi yoğunluğu fazla olan hastanelere götürme çünkü bu tarz vakaları acil görmüyorlar demesi üzerine üniversite hastanesine çocuk cerrahına randevu aldım. Gazi üniversite hastanesinde ameliyatı 3 ay içinde yapıldı ve öğrendik ki testis gelişimi diğerine göre geri kalmış,çürümemiş o yüzden almadılar ama diğerine göre küçük. İyi ki 6-7 ay daha beklememişiz çünkü benim oğlum büyüktü geç fark edildi ameliyat olduğunda 27 aylıktı sanırım. Burda da bekledik fakat bi hormon iğnesi vurdurmamızı istediler 3 hafta. Ama inmedi öyle olunca ameliyat dediler. Memnun da kaldım tavsiye ederim,hocaları iyidir. Görünce yazmak istedim. Yine de siz bilirsiniz ama yaşadıklarımızı anlatmak istedim. Mutlaka ne denildiyse yapın ve ihmal etmeyin,sağlıkla geçsin bu süreciniz inşallah.