Kızlar burda sürecimizi paylaşmıştım zorlu bı surecten geçtik önceki postlarimda da çok var ama özetlemek gerekirse 1 aydır elimden gelen her şeyi yaptım lazimliklar, oyunlar, teşvikler vs ama 2 gün önce kızım gözümüzün içine bakıp uyumak istemdigi için yatagina iseyince kesin karar verdim tekrar bezlemeye. Bu konuda gerçekten büyük konusmusum konuşamayan çocuğa tuvaleti nasıl ogretiyolar ki demiştim benim kızım bı paragraflik cümle kurar her şeye aklı eriyor ama sırf istemediği için 1 aylık eziyetin sonunda (altına hem büyüğünü hem küçüğünü yaptı bıkmadan sürekli) bezledim. Çok üzgünüm arada bir hala çıkar diyor bende ona istediğin zaman yine gideriz tuvalete demistm ama sağolsun asla cisim var demiyor ne yapacağımı bilmiyorum yaza kalması sorun değil ama ya yazın da böyle olur direnir soylemezse o zaman ne yapacağım? Sürekli çamaşır yıkamaktan helak oldum küçük neyse ama büyüğünü de sürekli altına yapması öyle yıpratıcı ki😔😔😔😔😔