sevimgulce 1ay 22 günlük bebeğimin kulağının arkasında ensesinin üst kısmında saçının içinde bezelye kadar bir şişlik var. Kızarıklık yok. Ele geliyor. Daha önce böyle birşey başına gelen var mi ya
menis_21 sevimgulce Evet cnm doktora gittiğiniz de sor muhakkak ama normalmiş benim 2 tarafinda da vardi yan yatmaktann oldugunu söyledi ve normal olduğunu sonradan kaybolacağını söyledi...
LtfyeAsaf sevimgulce gittiniz mi acaba doktora ? Ne dedi Bugün bende bebeğimde fark ettim aynı şeyi sağ tarafında
Kkg Kulak arkadi lenf bezi de sismis olabilir mutlaka gosterin kontrolde kronik hale gelirsede ultrason ile kontrol etmek gerekebilir. İhmal etmeyin
sevimgulce Kkg doktor kontrolümüzde muhakkak soracağım bir hafta sonra kontrol var korkuyorum ona birşey olmasından 😔
sevimgulce LtfyeAsaf gitmiştim o zaman. Lenf bezleri bazen böyle olur dedi. Bebeklerde yağ tabakası az olduğu için daha belirgin olur dedi. Zamanla şişerse yine getirirsiniz ama şu anda herşey normal dedi. Şimdi üç aylık bebeğim. Ne şişti ne de indi aynı duruyor 🤷♀️