Kızlar 23 günlüğüz 5.güne kadar meme emiyorduk sarılık hafif artınca doktor mama takviye yap demişti küvete girmemesi için o şekilde yaptık sarılık değeri düştü kilo aldı çok şükür iyi artık sorum şu ben ne zamana kadar meme mama şeklinde gidicem bebeğim önce beni emiyor iki göğüs sonra ya 30 yada 60 cc mama veriyoruz hiç 60ı geçmedik 60da bazen veriyoruz istemeye devam ederse emzirme danışmanı yavaşça zamanla mamayı azaltırsın demişti o zaman ne zaman bilemiyorum benim sütüm tamamen ne zaman yetecek yetmiyorsa da nasıl arttırabilirim sütüm güzel doluyo akıyo akanları biriktiriyorum sıkınca tazyikli fışkırıyor ama ben tamamen beni emsin istiyorum fikirlerinize açığım lütfen yardımcı olun