Aryasmom22 şuan için konak şampuanı almanıza gerek yok
2 ay çektik biz o konaktan hastanede yattigimiz için pek temizleme fırsatım olmamıştı. Zeytinyağ ile denedim ama.gecmedi hiç. Duştan 1 saat önce bebe yağı sürdüm ve yumuşayınca konak tarakları var taradım ve bir daha çıkmadı
Sadece zeytinyağı ya da bebe yagi sürmeniz bir işe yaramaz mutlaka yumuşayınca tarayın