19 aylık erkek bebeğim var 💙
Kızlar merhabalar hacamatın çok faydalı olduğunu duydum doğru güvenilir işi bilen tarafından yapılması gerekiyor arayıştayım İstanbul esenlerde oturuyorum
Kuyuruk sokumunda yapıldığını duydum ense tarafından da yapıldığını duydum yanlış hatırlamıyorsam birde işin iyisi kişiyse izi bile kalmazmış peki ya sizler yaptırdıysanız ne gibi faydaları oldu bebişlerinize tanvsiyelerinizi ve başınızdan geçenleri okumak isterim örenk şöyleyken hacamattan sonra böyle oldu faydası gibi