Kızlar bebeğim çok kotu öksürüyor şuan 7ay 20günlük hastaneye gittik doktor bisey demeden direk antibiyotik verdi cigerleri iyi falan dedi gecistirdi yani ayni zamanda burnu da akıyor balgama ve öksürüğe en iyi gelen doğal birsey varmı mesela ıhlamuru öneriyorlar ne verebilirim ıhlamur olarak lutfen bilgisi olan yazsin o öksürdükçe benim icim parcalaniyor balgamli oksuruyor