Elifduru Merhaba anneler benim bebeğim 4 aylık anne sütü artı mama kullanıyorum mama olarak başta evolvia kullanıyorduk sonra bebelac kullanmaya başladık bebeğim severek içiyor kilo alımı ii olmasına rağmen 3 günde bir kaka yapıyor sizce mamadan olabilir mi önerdiğiniz mama var mı
G_ADAN Elifduru normal canım benim ki de bazen her gün bazen 2 bazen 3 4 bile oluyor mama aldığı için normal. Mamalarına 1 çay kaşığı kadae hakiki zeytinyağı koymayı unutma
Demetevren Elifduru aptamil conformil gazlı ve kabızlık çeken bebekler içindir bilginiz olsun biz çok gazlıydık reflümüz vardı doktorumuz verdi ve memnun kaldık
Ercanekininannesi Hipp combiotic kullanıyorum daha içerken yapıyo kalasını gaz sorunuda yaşamadım ama kilo alımı biraz düşük
Ercanekininannesi [bilinmeyen] hadi yaa ben sma ve evolvia kullandım çok gaz sorunu vardı hipple çözdm demek her bebeğe yaramıyormuş
Eda77 Arkadaşlar instagram da mühendisoglu diye sayfa var guzel bilgiler var mama ve herseye dahil bi göz gezdirin
Azizim BEn ilk 3 ay sma kullandım çok kusuyordu ve huysyzdu. Mamayı değiştirmek sonradan aklımıza geldi şimdi hipp combiotic kullanıyoruz. Çocuk düzeldi baya. Memnun kaldım